INICI > butlletins > butlletí digital
dóna´t d´alta al butlletí del COPEC
COMUNICACIÓ AMB ELS COL·LEGIATS/DES EN L´ESTAT D´ALARMA - BUTLLETÍ 90 24/5/2020
ESTEM A LA VOSTRA DISPOSICIÓ A: copec@pedagogs.cat i 609403879
VOLS PARTICIPAR EN UN TSUNAMI PEDAGÒGIC? #FEMPEDAGOGIADes del COPEC posem en marxa "TOTS FEM PEDAGOGIA" de la campanya FER VALER LA PEDAGOGIA, per donar visibilitat als pedag@gs i als psicopedag@gs en els diferents àmbits professionals i tu hi tens un paper protagonista! L’objectiu és fer un vídeo personal on explicar el nostre exercici de la professió |
GUIA PER A LA REOBERTURA DE LA NOSTRA ACTIVITAT PROFESSIONAL - FASES 1 I 2Amb la publicació de l'ORDRE SND/414/202 (BOE 138 16/5/2020) on es detalla les condicions i els territoris que passen a la FASE 2, des del CONSEJO s´ha actuaLitzat la GUÍA DE BONES PRÀCTIQUES, on es destaquen les novetats més destacables i les mesures de protecció que s´han de dur a terme. | CONVOCATÒRIA REUNIÓ GR PEDAGOGIA I SALUT COPEC 26/05/2020Es convoca la propera reunió del Grup de Recerca de Pedagogia i Salut del Col·legi de Pedagogs, pel proper dimarts 26 de maig a les 19:00h, via Zoom. Recordeu confirmar participació al correu copec.secretaria@pedagogs.cat i us farem arribar l'enllaç per connectar-vos. Us hi esperem! |
COL·LABORACIÓ TFM - ÀLEX MASFERRER, PEDAGOG (COL·LEGIAT 2048)Estic realitzant el Treball Final de Màster. Una recerca sobre les evidències actuals i l'opinió dels professionals de la comunitat educativa sobre els beneficis i els inconvenients de la influència cognitiva, social i emocional dels videojocs en l'alumnat. | A. BONMATÍ "GESTIONAR L’ALTA SENSIBILITAT DELS INFANTS""Parlem d’Alta Sensibilitat de Processament Sensorial quan ens trobem amb persones amb un sistema nerviós més subtil, més desenvolupat que el de la majoria. Entre d’altres característiques, les persones amb AS presenten una tendència a la sobreestimulació, així com una forta emocionalitat i empatia" |
DIARI DE L'EDUCACIÓ - R. RORÍGUEZ, PRESIDENTA: "EL PLA DE DESCONFINAMENT ESCOLAR...""Hem trobat a faltar en el pla que no s’hagi pensat en el benestar dels infants, ja que per tenir un nen/nena separat dels companys/es, sense poder-s’hi acostar i fent que es renti les mans sovint… no tindrà l’efecte socialitzador ni emocional desitjable, un factor essencial i humà de l’escola." | DIARI PÚBLIC - M.V. GOMEZ, VICEPRESIDENTA: "INCERTESA I DEBAT SOBRE EL RETORN A LES ESCOLES"“Hem d’anar cap a una educació més humanista en la qual l’alumne sigui el protagonista del seu aprenentatge. Potser el tema està més en les metodologies i no en les tecnologies, i a entendre els alumnes en la seva diversitat i la seva complexitat” | ECONOMISTA - J. GAMERO VOCAL PEDAGOGIA I ESCOLA: "PRIORITZAR ELS CANVIS D'ETAPA""Pedagògicament la docència telemàtica té les seves virtuts i el seus defectes, però hem vist que ens permet fer una docència més personalitzada i que creixi la relació amb les famílies. No considerem que hagin de tornar a l'escola tots els alumnes, sinó determinades franges." |
Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya | pedagogs.cat | correu electrònic dóna't d'alta al butlletí del COPEC | Si no vols seguir rebent els butlletins digitals del COPEC fes clic per donar-te de baixa. |
-
[+] Reunió Grup de Recerca Altes Capacitats i Atenció Diversitat 28/11/2024 - 20h
-
[+] SERVEI D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL INDIVIDUAL - ZOOM - 02/12/2024
-
[+] SEMINARI INTERNACIONAL METODOLOGIES DECOLONIALS PER A LA CREACIÓ D’ESPAIS INTERC
-
[+] ACTE DE NADAL: PRESENTACIÓ LLIBRE AC I DOBLE EXCEPCIONALITAT, RECONEIXEMENT COL·
-
[+] SERVEI ASSESSORAMENT FISCAL INDIVIDUAL - ZOOM - 19/12/24 (reservar hora)
-
[+] Reunió Grup de Recerca de Pedagogia i Salut - 14/01/25- 20h