INICI > Recerca i Comissions > GR Mediació
EL GRUP DE RECERCA DE MEDIACIÓ EN EL VIII CONGRÉS NACIONAL DE MEDIACIÓ I MASC DE FAPROMED
Els dies 27 i 28 de novembre de 2026, Barcelona acollirà el VIII Congrés Nacional de Mediació i MASC, organitzat per la Federació Nacional d’Associacions Professionals de la Mediació (FAPROMED), sota el lema «Estratègies col·laboratives dels MASC des de la persona fins al teixit social: El poder transformador de la Mediació en la comunitat».
La trobada reunirà professionals i especialistes de l’àmbit de la mediació i dels Mètodes Adequats de Solució de Controvèrsies (MASC) per abordar diferents perspectives i estratègies de gestió i transformació dels conflictes, amb una mirada especialment centrada en la persona i en la comunitat.
Joan Gamero, Coordinador del Grup de Recerca de Mediació, intervindrà el divendres 27 de novembre, de 17.00 a 18.30h, en la taula rodona "Diversidad de perspectivas, variedad de abordajes y un propósito único: Gestionar la solución", representant el COPEC i posant en valor la mediació com a eina per facilitar processos de diàleg i construcció de solucions.
El congrés se celebrarà presencialment al Consell de Col·legis d’Administradors de Finques de Catalunya, al carrer Mallorca 214 de Barcelona, i inclou 16 hores de formació contínua acreditable. La programació combina taules rodones i espais de reflexió al voltant dels MASC, la mediació i el seu paper en la transformació social.
Data de publicació: 7/10/2026





