Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com VISITEM LES CONSELLERIES D’EDUCACIÓ, DRETS SOCIALS I EMPRESA REFORÇANT ELS VINCLES INSTITUCIONALS | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > El COPEC > Presidència > Institucional

VISITEM LES CONSELLERIES D’EDUCACIÓ, DRETS SOCIALS I EMPRESA REFORÇANT ELS VINCLES INSTITUCIONALS


El Col·legi de Pedagogs de Catalunya (COPEC) ha dut a terme una ronda de visites institucionals a les conselleries d’Educació, Drets Socials i Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya amb l’objectiu de reforçar els vincles de col·laboració en els àmbits en què desenvolupa la seva activitat.

Aquesta iniciativa s’emmarca en l’estratègia del COPEC de consolidar la presència de la pedagogia i la psicopedagogia en les polítiques públiques i contribuir a la millora de l’educació, el benestar social i el desenvolupament empresarial amb una mirada pedagògica.

Durant la visita a la Conselleria d’Educació, els representants del COPEC van mantenir una reunió amb els responsables de polítiques educatives per compartir propostes sobre la inclusió del pedagog/a en el sistema educatiu per donar suport a l’alumnat en els processos d’ensenyament-aprenentatge, als professionals de l’ensenyament, a les famílies i poder contribuir a la millora de l’educació del país.

A la Conselleria de Drets Socials, la trobada es va centrar en la necessitat d’incorporar més pedagogs i psicopedagogs en la cartera de serveis socials bàsics i llurs equips per enfortir l’acompanyament a les persones en situació de vulnerabilitat i garantir una millor intervenció socioeducativa.

Finalment, a la Conselleria d’Empresa i Treball, el COPEC va exposar la importància de la pedagogia en la formació contínua i el desenvolupament de les competències laborals, incidint en la necessitat d’adaptar les polítiques formatives a les noves realitats del mercat de treball.

Amb aquestes trobades, el Col·legi de Pedagogs de Catalunya reafirma el seu compromís amb el diàleg institucional i la promoció de la pedagogia com a eina fonamental per a la transformació educativa, social i laboral del país.

Data de publicació: 3/4/2025