INICI > El COPEC > Presidència > Institucional
DOL I INDIGNACIÓ PER LA MORT DE BELEN, EDUCADORA SOCIAL D’EXTREMADURA

Des del Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya expressem la nostra consternació i indignació per la mort de Belén, Educadora Social, d’un pis tutelat de la Junta d’Extremadura.
És indignant que no es posin les mesures necessàries per a què els/les professionals puguin treballar amb seguretat en el desenvolupament de les seves funcions.
Lamentem aquesta pèrdua tan sentida i evitable de la companya d’Educació Social i instem a què s’arribi al fons del perquè una professional estava sola en un entorn en què és indispensable que siguin equips de treball per a què es pugui desenvolupar les funcions amb garanties de qualitat i seguretat.
Volem traslladar el nostre condol a totes les companyes d’Educació Social, al seu Col·legi Professional, i a la seva família.
Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya
Data de publicació: 10/3/2025