Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com TFGS PEDAGOGIA GUARDONATS DEL CURS 2022-2023 | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > Generació coneixement > Guardons TFG

TFGS PEDAGOGIA GUARDONATS DEL CURS 2022-2023


GUARDONADA

TÍTOL TREBALL

TUTOR/A

UNIVERSITAT

GUARDONS AL MILLOR TFG DE PEDAGOGIA DEL CURS 2022-2023

BERTA MARTINEZ I ANÉ

EDATISME EN L’ÀMBIT EDUCATIU: ESTEREOTIPS I PRÀCTIQUES DE CONTACTE INTERGENERACIONAL

Dr. DAVID RODRÍGUEZ

UNIVERSITAT AUTÒNOMA BARCELONA

DOE VASILICA ENE

GUIA PEDAGÒGICA PER A DOCENTS D’AULES D’ACOLLIDA A L’EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA A CATALUNYA

Sr. JAUME TORROELLA

UNIVERSITAT DE GIRONA

NOELIA DOMÍNGUEZ LAVADO

APRENENTATGE BASAT EN EL JOC: UNA PROPOSTA METODOLÒGICA PER MILLORAR L’ENSENYAMENT DELS VALORS A L’ESCOLA

Dr. JAUME DEL CAMPO 

UNIVERSITAT DE BARCELONA

CRISTINA PÉREZ GARCÍA

IMPLEMENTACIÓ I IMPACTE D’UNA FORMACIÓ EN EMPATIA DIRIGIDA ALS ESTUDIANTS DE QUART CURS DEL GRAU DE MEDICINA DE LA URV

Dra. MARIA DOLORES VAREA

UNIVERSITAT ROVIRA I VIRGILI

RECONEIXEMENT ESPECIAL AL TFG DE PEDAGOGIA DE LA URV

NAOUAR MENDOU EL GUECHATI

LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL I LA FORMACIÓ DEL PROFESSORAT. IMPACTE DEL PROJECTE [A]INTELLIGENZ EN CENTRES D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA DE TARRAGONA

Dra. MAR CAMACHO

UNIVERSITAT ROVIRA I VIRGILI


Data de publicació: 17/5/2024