Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com ´QUINA MÚSICA HAURIA DE SONAR A LES ESCOLES?´, NÚRIA PEDRÓS - ARA CRIATURES | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > El COPEC > Comunicació > Premsa

"QUINA MÚSICA HAURIA DE SONAR A LES ESCOLES?", NÚRIA PEDRÓS - ARA CRIATURES

Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya >  > "QUINA MÚSICA HAURIA DE SONAR A LES ESCOLES?", NÚRIA PEDRÓS - ARA CRIATURES

ARA CRIATURES - 12/03/2024


Núria Pedrós, Doctora en Pedagogia i membre de la Xarxa d’Expertes del COPEC.

"En aquest temps no lectiu els equips apliquen dinàmiques i estratègies per guanyar-se els infants i la música és una eina més per aconseguir aquest objectiu. Els monitors no sempre tenen els recursos per escollir les cançons idònies."

"Comprenc les famílies que es preocupen pel vocabulari i el missatge de determinades melodies, però també d’alguns balls i moviments que imiten –de TikTok, YouTube o altres fonts– els nens i les nenes."

"Considero que el personal de lleure hauria de compartir el projecte amb l’equip docent de l’escola per comprovar que hi ha cert esperit crític en aquest fenomen i que cal, també, no donar-hi més importància del compte. Molts infants no acaben recordant què diu una determinada cançó i de vegades prohibir és contraproduent. Es podria proposar fer un acompanyament familiar amb un paper protagonista dels progenitors a l’hora de dotar d’un punt de vista crític els infants."

LLEGEIX L’ARTICLE COMPLET A ARA CRIATURES

Data de publicació: 12/3/2024