Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com EL COPEC PRESENT EN LA TAULA DE PARTICIPACIÓ PER UN SISTEMA INCLUSIU DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ. | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > El COPEC > Vocalies professionals > Vocalia Pedagogia i Escola

EL COPEC PRESENT EN LA TAULA DE PARTICIPACIÓ PER UN SISTEMA INCLUSIU DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ.

Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya >  > EL COPEC PRESENT EN LA TAULA DE PARTICIPACIÓ PER UN SISTEMA INCLUSIU DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ.

El passat dilluns 3 d’octubre, M. Victòria Gómez, presidenta del COPEC, va assistir al 1r Plenari de la Taula de Participació per un Sistema Educatiu Inclusiu (TAPSEI) del Departament d’Educació, que va tenir lloc a l’Auditori del Centre de Congressos TecnoCampus de Mataró, amb l’objectiu d’impulsar la mirada inclusiva del sistema educatiu, amb la participació activa de la comunitat educativa, comptant amb representants de famílies, entitats, administracions implicades, alumnes i professorat.

El grup promotor de la TAPSEI és l’òrgan impulsor i de coordinació de la Taula, i els grups de treball son els encarregats de debatre i reflexionar, generar coneixement i fer propostes d’actuació, comptant amb persones de l’àmbit universitari que els coordina  –zona nord, àrea metropolitana, i zona sud i ponent-. Tres grups integrats per entitats, famílies, sector docent, serveis educatius, inspecció educativa, entre d’altres.

Aquests Grups de Treball abordaran diferents temes en cada cicle de la Taula i presentaran conclusions en les sessions plenàries celebrades anualment, complint amb el repte del Departament d’Educació de crear un camí per a una escola sense exclusions, comptant amb la implicació i consens de la comunitat educativa.

El COPEC participa en el Grup Zona Ponent - Sud de Reus (Tarragona), coordinat per M. Concepció Torres, doctora en pedagogia i professora de la Universitat Rovira i Virgili, amb la representació per part del COPEC de la pedagoga i col·legiada Cristina Grandio, membre de la xarxa d’expertes del COPEC.


Data de publicació: 24/10/2022