Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com ACDMA: MANIFEST EN DEFENSA DE LA MEDIACIÓ | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > El COPEC > La veu del COPEC

ACDMA: MANIFEST EN DEFENSA DE LA MEDIACIÓ

Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya >  > ACDMA: MANIFEST EN DEFENSA DE LA MEDIACIÓ


El Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya, s’adhereix al "MANIFEST EN DEFENSA DE LA MEDIACIÓ COM A PROFESSIÓ", en defensa dels mediadors/res i la necessitat que tinguin una formació de postgraduació competencial adequada i que hagin polítiques valentes que apostin per la MEDIACIÓ per a què les persones tinguin un espai per abordar, gestionar i trobar camins que els apropi en les seus desencontres.

En relació a aquesta adhesió i a la finalitat última que s’hi defensa, el Col·legi Oficial de Pedagogia ha estat i estarà sempre al costat de promoure i difondre la mediació, ho demostren les seves accions a llarg del temps:

  • Està promovent la MEDIACIÓ participant, amb altres Col·legis Professionas, en la 1a. Llei de Mediació (2001) i en el Llibre Blanc de la Mediació (2010)
  • El novembre de 2009, va creat el GRUP DE TREBALL DE MEDIACIÓ que, a partir del 2017, passa a ser GRUP DE RECERCA DE MEDIACIÓ.
  • Ha format part del Grup de Treball de Coordinació de Parentalitat del Centre de Mediació (2019-2021)
  • Forma part del Consell Assessor del Centre de Mediació (2015-Actualitat)
  • Participa organitzant actes amb motiu del DIA EUROPEU DE LA MEDIACIÓ (2015-actualitat)
  • Ha elaborat dos ESTUDIS complementaris sobre les competències en la formació del MEDIADOR/A (1r. 2018 i 2n 2020)

Però per davant de tot defensa que, en el cas del COPEC, als PEDAGOGS/GUES o PSICOPEDAGOGS/GUES amb l’especialitat de MEDIACIÓ, pel que estem d’acord en professionalitzar als mediadors/mediadores, dotant-los de més competències per al desenvolupament de llurs funcions, però no estaríem d’acord en substituir als professionals de la PEDAGOGIA amb l’especialitat de MEDIACIÓ.

ACDMA: MANIFEST EN DEFENSA DE LA MEDIACIÓ COM A PROFESSIÓ"

Data de publicació: 2/2/2022