INICI > El COPEC > Vocalies professionals > Vocalia Pedagogia i Escola
PARTICIPACIÓ DEL COPEC ALS PREMIS D’ENGINYERS BCN
El Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya ha participat un any més com a jurat en l’entrega de dos premis del Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona, representat per Àngel Casajús, vocal de Relacions Institucionals.
El dia 29 d’abril de 2021, des de la Comissió d’Ensenyament d’Enginyers BCN es va participar en el lliurament del III premi Franz de Copenhaguen amb la presentació de Treballs de Recerca de Batxillerat i de Cicles Formatius. L’acte va ser conduït de manera telemà tica amb molt bona acollida. L’objectiu d’aquest premi és activar, potenciar i fomentar el desenvolupament de la investigació, incentivant a l’alumnat a desenvolupar els seus treballs de recerca amb rigor, qualitat i profunditat. Els alumnes van presentar els seus treballs i va sorprendre el Tribunal per la cà rrega de base teòrica i prà ctica dels objectius proposats als treballs.
Per altra banda, el passat dia 21 d’octubre de 2021 es va lliurar el Premi d’Innovació i Recerca Educativa a la X Jornada d’Innovació i Recerca docent a la Universitat, a l’Ensenyament Secundari i Primà ria organitzat i patrocinat també pel Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona i coorganitzat pel Grup de Recerca i Innovació en la formació tecnològica-ENG-BCN i Grup GENCAD (ICE-UPC). L’entrega de premis va ser telemà tica, conduït d’una forma solemne i precisa, respectant els temps d’intervenció i fent gaudir als assistents que hi van estar present.
Els treballs que es van seleccionar per la final (dos alumnes de mà ster i dos professors en actiu), es van presentar i van ser exposats i defensats. Una vegada exposats, el Tribunal va tenir l’oportunitat i privilegi de sol·licitar més informació i felicitar pel treball tant conscenciós que s’ha creat.
Els guanyadors van ser, l’alumna de Mà ster de Secundà ria E.F. B, amb el treball GuÃa de pautes y metodologÃas para la educación inclusiva de alumnos con discapacidad intel·lectual en el aula de tecnologia i J. C. amb el treball An interlaboratory comparison exercise: Beer analysis. Sens dubte dos treballs que afavoreixen a impulsar el canvi educatiu i la innovació docent. Enhorabona a totes i tots els guanyadors!
Des del Col·legi Oficial de Pedagogia felicitem a tots els guanyadors i guanyadores i al Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona, que promouen la creativitat, l’enginy i l’acostament a la tecnologia a les aules.
Data de publicació: 25/10/2021