Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com SOCIAL.CAT - Col·legi de Pedagogs de Catalunya: ´El tercer sector reclama al Govern uns pressupostos “en clau social” i acorda un espai “estable” de diàleg´ | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > El COPEC > Comunicació > Premsa

SOCIAL.CAT - Col·legi de Pedagogs de Catalunya: "El tercer sector reclama al Govern uns pressupostos

Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya > Comunicació > SOCIAL.CAT - Col·legi de Pedagogs de Catalunya: "El tercer sector reclama al Govern uns pressupostos “en clau social” i acorda un espai “estable” de diàleg"

SOCIAL.CAT - Col·legi de Pedagogs de Catalunya: "El tercer sector reclama al Govern uns pressupostos “en clau social” i acorda un espai “estable” de diàleg" 17/01/2020


El tercer sector reclama al Govern uns pressupostos “en clau social” i acorda un espai “estable” de diàleg. Durant tot el dijous, 12 de les grans federació del tercer sector, que s’apleguen en el que anomenen la Mesa unitària del sector social, s’han reunit amb el president Quim Torra i amb els consellers d’Economia i de Treball, Afers Socials i Famílies per traslladar-los el que consideren que és “una situació crítica i insostenible”.


"L’Associació Catalana d’Empreses del Lleure, l’Educació i la Cultura; l’Associació Catalana de Recursos Assistencials; l’Asociación Estatal de Entidades de Servicios de Atención a Domicilio; el Col·legi d’Educació Social de Catalunya, el Col·legi de Treball  Social de Catalunya; el Col·legi de Pedagogs de Catalunya; Comissions Obreres; La Confederació, La Unió; la Taula del Tercer Sector, la UGT i la Unió de petites i mitjanes residències han arrencat al Govern “una nova reunió en un mes per compartir els pressupostos 2020 i la creació d’un espai estable de diàleg i de negociació”

La intenció és construir un full de ruta per als propers anys i abordar “els diferents temes que es plantegen en el manifest fundacional de la Mesa”, que reivindica “una aposta decidida per passar del 0.5% del PIB actual al 2% d’inversió mitjana en els diferents països europeus”.

Data de publicació: 17/1/2020