PROTOCOL D’INSCRIPCIÓ
-
La reserva de places es farà per ordre d'arribada de la inscripció electrònica.
-
En el cas d'activitats de pagament, la inscripció estarà formalitzada quan s'hagi realitzat el seu pagament.
-
Només es retornarà l'import de la inscripció per motius atribuïbles a l'organització.
-
Les activitats «gratuïtes» tenen cost ja que hi esmercem recursos per dur-les a terme, és per això que si un cop inscrit/a no pots venir, et demanem que ens avisis per a què la plaça la pugui ocupar una altra persona o per anul·lar l'activitat, si fos el cas.
-
Els participants que hagin assolit el 80% d'assistència podran obtenir el Certificat d'Assistència, un cop hagin complimentat el Qüestionari de Satisfacció.
-
D'acord amb la normativa de Protecció de Dades, les inscripcions, control assistència i certificats, es guardaran mà xim 2 anys.
-
Ens reservem el dret d'anul·lar les activitats programades que no arribin al mÃnim d'inscripcions.
-
Drets d’Imatge: informem que les activitats (seminaris, actes, cursos) que fa el COPEC, tant presencials com telemà tiques, poden ser gravades per l’arxiu del Col·legi i per passar algun tall per les XXSS, BUTLLETI , WEB o REVISTA DEL COPEC.
-
Prement «enviar» d'aquest formulari d'inscripció s'està acceptant també aquest protocol d'inscripció.
Data de publicació: 1/1/2024