Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com BADALONA TV - Núria Pedrós: ´Models educatius de les escoles bressols i llars d’infants´ | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > El COPEC > Comunicació > Televisió

BADALONA TV - Núria Pedrós: "Models educatius de les escoles bressols i llars d’infants"

BADALONA TV - Núria Pedrós: "Models educatius de les escoles bressols i llars d’infants" - 19/09/17


Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya > Comunicació > BADALONA TV - Núria Pedrós: "Models educatius de les escoles bressols i llars d’infants"



Núria Pedrós Pons

Membre de la Xarxa d'Experts

Col·legi de Pedagogs de Catalunya




BADALONA TV - Núria Pedrós: "Models educatius de les escoles bressols i llars d’infants" - A "Badalona 360", del minut 77:20 al 106:32

"De 0 a 3 és l’etapa més important de l’ensenyament. S’estan posant els fonaments en els que treballarà després un nen al parvulari, a Primària, a la ESO, a Batxillerat, a la Universitat, etc. En canvi hi ha pocs recursos, se li dóna poca atenció."

"L’hàbit d’autonomia de 0 a 3 anys es potència a les llars: entra sent depenent dels pares i surt caminant, menjant sol, comunicant-se, etc. Aquesta autonomia que ha assolit, que ho treballen molt bé a les llars és una vessant importantíssima."

"La part emocional, afectiva, d’acompanyament,  que va en paral·lel a l’hàbit d’autonomia, a les escoles bressol es treballen com a pilars, a través del joc, de l’adaptació, etc."

"No existeix un únic model educatiu bo, tots els models tenen les seves avantatges i els seus inconvenients. (...)El nen s’ha d’acostumar que les mestres són un model de parla, de postura, de fer, d’empatia, de tracte, afectiu, etc. No podem oblidar-ho. No tot és vàlid, a l’escola, en el joc, etc. S’ha de posar mesura."


Data de publicació: 19/9/2017