INICI > El COPEC > Comunicació > Premsa
EFE - J.Viladrosa: "Els pedagogs afirmen que els exà mens memorÃstics no són útils per aprendre"
EFE - Jordi Viladrosa i Clua: "Els pedagogs afirmen que els exà mens memorÃstics no són útils per aprendre" 22/01/2017
Jordi Viladrosa i CluaVocal de LleidaCol·legi de Pedagogs de Catalunya
"No tot el coneixement ponderat d'una matèria pot dependre de l'evaluació a partir d'un exà men únic"
"Està clar que és més important saber valorar coneixements i comptar amb una memòria aplicada que limitar-nos a memoritzar-los", encara que algunes dades inevitablement es deuen aprendre"
"L'autoevaluació i l'evaluació en equip, el treball per projectes o la resolució de casos prà ctics podes ser altres eines que ajuden a saber si s'ha aconseguit els objectius proposats a l'assignatura i si els alumnes son capaços d'aplicar els seus coneixements"
- El Diario: http://www.eldiario.es/sociedad/pedagogos-examenes-sentido-memoristico-aprender_0_604389661.html
- La Sexta:http://www.lasexta.com/noticias/sociedad/pedagogos-alertan-examenes-basados-solamente-memorizar-son-utiles-aprender_20170122588497f70cf2d32115eeb01d.html
- El Confidencial: http://www.elconfidencial.com/ultima-hora-en-vivo/2017-01-22/pedagogos-afirman-examenes-en-sentido-memoristico-no-son-utiles-para-aprender_1118621/
Data de publicació: 22/1/2017