mapa web

ÀREA RESERVADA: identificar-se

segueix-nos 

notícies d'actualitat del COPEC segueix el COPEC a facebook segueix el COPEC a linkedin

agenda

trieu:
< abril 2019 >
dl dm dc dj dv ds dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

INICI > Vocalies Professionals > Pedagogia i Escola

COPEC-LLEIDA EN EL I DIA INTERNACIONAL DE L'EDUCACIÓ

anterior

El passat dijous 24 de gener des del Col·legi de Pedagogs a Lleida i representats per la nostra vocal a Lleida, Sílvia Vilasaló, vam participar en l'acte “Eduquem en xarxa” emmarcat en el I Dia Internacional de l'Educació, celebrat a la Sala Paulo Freire, de La Paeria de Lleida..

Fruit de la iniciativa del Col·legi d'Educadores i Educadors de Catalunya a Lleida (CEESC LLEIDA), vam participar plegats amb la Societat Catalana de Pedagogia (SCP), el Col·legi de Psicologia de Catalunya (COPC) i el Moviment d'Innovació Educativa a Lleida (MIE), on tots els ponents van deixar palès que l'educació és a tot arreu i al llarg de la vida, pel que és necessària una mirada multidisciplinar. Coincidien en veure la necessitat que professionals i societat treballem plegats per avançar, per transformar el món en un lloc millor; més just, més solidari i més equitatiu.

Col·legi de Pedagogs de Catalunya > Vocalies Professionals > COPEC-LLEIDA EN EL I DIA INTERNACIONAL DE L´EDUCACIÓ Col·legi de Pedagogs de Catalunya > Vocalies Professionals > COPEC-LLEIDA EN EL I DIA INTERNACIONAL DE L´EDUCACIÓ

Vilasaló destacà les funcions dels pedagogs i pedagogues, com als professionals de la pedagogia -la ciència de l'educació, en el seu ampli abast. Afegí que aquestes funcions amb el pas del temps no han canviat però sí que han anat variant perquè s'ha ampliat l'exercici professional d'acord a les necessitats socials a les que ens adaptem. Tan important són les funcions que pot desenvolupar un pedagog/a com l'àmbit on les desenvolupa; el què fem i com ho fem en els diferents àmbits d'intervenció. 

#DiaEducacióLleida


Recull de premsa: Diari Segre







Col·legi de Pedagogs de Catalunya > Vocalies Professionals > COPEC-LLEIDA EN EL I DIA INTERNACIONAL DE L´EDUCACIÓ




EDUQUEM EN XARXA

Data: Dijous, 24 de gener, a les 19h.
Lloc: Sala Paulo Freire. Carrer Bisbe Torres, 2. Lleida.

El Col·legi de Pedagogs de Catalunya a Lleida (COPEC LLEIDA) participa en el primer acte que es farà en el marc del DIA INTERNACIONAL DE L'EDUCACIÓ, Resolució aprovada per l'Assemblea General del 3 de desembre de 2018, on deixa palès que "(...) l'educació té un paper clau en la construcció de societats sostenibles i resilients".




L'acte de celebració ha estat una iniciativa del Col·legi d'Educadores i Educadors de Catalunya a Lleida (CEESC LLEIDA), amb la participació del Col·legi de Pedagogs de Catalunya, la Societat Catalana de Pedagogia, el Col·legi de Psicologia de Catalunya i el Moviment d'Innovació Educativa a Lleida. Que amb el tema EDUQUEM EN XARXA recorda les paraules del pedagog crític PAULO FREIRE en relació a què tots ensenyem i tots aprenem, perquè l'educació es dona al llarg i ample de la vida de les persones: "Tots nosaltres sabem alguna cosa. Tots nosaltres ignorem alguna cosa. Per això, aprenem sempre".

Silvia Vilasaló, vocal de la Junta de Govern i responsable de COPEC-LLEIDA, representarà al Col·legi de Pedagogs de Catalunya en aquesta cita compartida, defensant la pedagogia com a ciència que és de l'educació i als pedagogs i pedagogues com a professionals de la pedagogia que tenen per a objecte d'estudi i intervenció l'EDUCACIÓ, sabent que l'educació és una poderosa eina per a transformar el món i fer societats més justes, solidàries i equitatives.

#DiaEducacióLleida


Data de publicació: 28/1/2019

comparteix:

 

Col·legi de Pedagogs de Catalunya

contacta - informació general - avís legal - política de privacitat

BARCELONA | Av. Mistral, 20 bis, entl 2. | 08015 Barcelona | Tel.93 217 77 99 | Fax 93 292 95 08 | HORARI

TARRAGONA | Rambla Nova, 12, 1. 2. | 43004 Tarragona | HORARI

GIRONA | C/ Ibèria, 4 | 17005 Girona | HORARI

LLEIDA | Rambla de Ferran, 32 | 25007 Lleida | HORARI