Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com ARA CRIATURES - Núria Pedrós, membre Xarxa Experts COPEC: ´Criatures d’escola bressol, més espavilades?´ | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > El COPEC > Comunicació > Premsa

ARA CRIATURES - Núria Pedrós, membre Xarxa Experts COPEC: "Criatures d’escola bressol, més espavilad

ARA CRIATURES - Núria Pedrós, "Criatures d’escola bressol, més espavilades?" 10/01/2020

 Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya > Comunicació > ARA CRIATURES - Núria Pedrós, membre Xarxa Experts COPEC: "Criatures d’escola bressol, més espavilades?"


Núria Pedrós Pons

Membre de la Xarxa d'Experts 
Col·legi de Pedagogs de Catalunya






ARA CRIATURES - Núria Pedrós, "Criatures d’escola bressol, més espavilades?" 

Si de petitons han estat a la mateixa institució, a P1 o a P2, tant el seu primer dia a P3 com tota la resta del període d’adaptació és gairebé inexistent, curt i tranquil, si bé, cal tenir en compte que el nen desconeix aquest nou entorn"

 “En teoria, no hi ha d’haver diferències significatives entre els nens que van a l’escola bressol i els que es queden a casa amb els pares, els avis o un cangur o mainadera. Ara bé, així com les escoles bressol garanteixen uns hàbits, experimentacions, accions i rutines educatives encaminats al desenvolupament personal i intel·lectual, els adults que tenen cura dels infants a casa han de ser conscients que és l’edat més important per al desenvolupament de les capacitats intel·lectuals i de les facultats físiques, que depenen del funcionament global del cervell i de les connexions entre les seves neurones”


Data de publicació: 10/1/2020