Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com EDUCAWEB - Col·legi de Pedagogs:´El 14 serveis socials que necessiten experts en Pedagogia i Psicopedagogia´ | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > El COPEC > Comunicació > Premsa

EDUCAWEB - Col·legi de Pedagogs:"El 14 serveis socials que necessiten experts en Pedagogia i Psicope

EDUCAWEB - "El 14 serveis socials que necessiten experts en Pedagogia i Psicopedagogia"- 02/04/2019

Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya > Comunicació > EDUCAWEB - Col·legi de Pedagogs:"El 14 serveis socials que necessiten experts en Pedagogia i Psicopedagogia" 

El Col·legi de Pedagogs de Catalunya (COPEC) llança l'informe Compendi de 14 perfils del pedagog/a i psicopedagog/a en el marc social, en el qual argumenta per què aquests professionals han de tenir més presència a la Cartera de Serveis Socials


"Quines àrees de la Cartera de Serveis Socials haurien de comptar amb professionals de la Pedagogia i Psicopedagogia per poder oferir intervencions integrals, transversals i de qualitat a la societat? Per respondre a aquesta qüestió i, sobretot, posar en valor el treball dels psicopedagogs/gues i pedagogs/gues, el Col·legi de Pedagogs de Catalunya (COPEC) ha donat a conèixer fa uns dies l'informe Compendi de 14 perfils del pedagog/a i psicopedagog/a en el marc social. Anticipen la revisió de la Cartera de Serveis Socials.

La publicació, elaborada pel Grup de Recerca de Pedagogia Social (GRPS) del COPEC i coordinat per la pedagoga Pilar Morral, cerca que "les administracions públiques, les disciplines afins i la societat en general reconeguin la importància de la intervenció pedagògica a l'atenció de les persones que reben suport de la Cartera de Serveis Socials", segons l'estudi.

La publicació, fruit del treball de més d'una vintena de professionals entre 2015 i 2017, fonamenta la necessitat d'incorporar a professionals de la Psicopedagogia i Pedagogia als serveis socials, especialment els destinats a la infància i adolescència amb relacions parentals en risc."


Data de publicació: 2/4/2019