INICI > Recerca i Comissions > GR Altes capacitats i Atenció a la diversitat
IV TAULA RODONA "ALTES CAPACITATS I RELACIONS SOCIALS" GTAC COPC
El passat 8 de maig de 2018, es va portar a terme la quarta Taula Rodona sobre "Les altes Capacitats i les Relacions Socials", a la seu del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya (COPC), organitzada pel Grup de Treball d'Altes Capacitats (GTAC) del COPC, format també per membres del Grup de Recerca d’Altes Capacitats (GRAC) del Col·legi de Pedagogs de Catalunya (COPEC) i per associacions de famÃlies.
En aquesta taula rodona, presentada pel Leopold Carreras -membre del GTAC del COPC-, es tractà la complexa situació en que es troben els nens i nenes amb AC quan es tracta de relacionar-se socialment, ja sigui amb els seus companys d'escola com amb les seves famÃlies o amics.
Van participar com a ponents els i les següents experts:
- Conxi Reig. Pedagoga, membre del GRAC del COPEC. Professora Associada del Departament d’Organització i Didà ctica Educativa de la Facultat d’Educació de la UB.
- Cristina GarcÃa. Psicòloga sanità ria. Especialista en atenció a persones amb alta capacitat. Co-coordinadora del GTAC del COPC.
- Jordina Pugés. Psicòloga. Experiència a l'à mbit de la psicologia infantil i juvenil, compatibilitzant l'atenció d'infants i joves amb la formació a famÃlies, claustres de professors i orientació a alumnes de secundà ria.
- Leopold Carreras. Psicòleg General Sanitari i Psicòleg Educatiu. Delegat a Espanya del WCGTC (World Council for Gifted and Talented Children). Membre fundador de FICOMUNDYT (Federación Iberoamericana del Consejo Mundial del Niño Bien Dotado y Talentoso). Fundador i ex-coordinador del GTAC del COPC. Vocal de la Junta de la Secció de Psicologia Educativa del COPC. Assessor del Consell Social del COPC. Ex-delegat a España de NEPES (Network of European Psychologists in the Educational System). Gabinet Psicopedagògic Mentor (www.mentor.cat).
- Montserrat Romagosa. Llicenciada en Psicopedagogia per la UB. Experiència docent tant a l'à mbit Infantil, com a primà ria, secundà ria i mòduls de formació professional. Intervenció en trastorns de l’aprenentatge, entrevistes amb les famÃlies i coordinació de Mestres d’Educació Especial.
Data de publicació: 10/5/2018