Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com CUADERNOS DE PEDAGOGÍA - ´Un informe valora el impacto pedagógico de las series televisivas” | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > El COPEC > Comunicació > Premsa

CUADERNOS DE PEDAGOGÍA - "Un informe valora el impacto pedagógico de las series televisivas”

CUADERNOS DE PEDAGOGÍA - "Un informe valora l'impacte pedagògic de les sèries televisives” 02/2017

Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya > Comunicació > CUADERNOS DE PEDAGOGÍA - "Un informe valora el impacto pedagógico de las series televisivas”



"No són inofensives. Las sèries televisives infantils ocupen la gran part del temps lliure dels nens i adolescents i tenen un impacte al seu comportament, que pot arribar a ser nociu si les famílies no intervenen i deixen que els seus fills i filles consumeixin televisió sense control. Aquesta conclusió es desprèn de l'informe Sèries infantils. Una aproximació d’anàlisi pedagògica, presentat pel Col·legi de Pedagogs de Catalunya, que assenyala que els menors poden mimetitzar patrons de conducta erronis que observen a la petita pantalla y que poden influir de manera negativa a les seves relacions socials i al seu rendiment acadèmic."






Data de publicació: 28/2/2017