Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com II Congrés Serveis Socials 16 | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI

II Congrés Serveis Socials 16

Consultar el que va ser el II Congrés de Serveis Socials, del 9 i 10 de novembre de 2016, organitzat pel COPC, CEESC, TSCAT i COPEC

CONCLUSIONS

GALERIA D'IMATGES

Blog II Congrés BLOG

___________________________________

 
Comença el II Congrés de Serveis Socials. Violències en els escenaris actuals 

·El II Congrés de Serveis Socials. Violències en escenaris actuals se celebra els dies 9 i 10 de novembre amb més de 500 inscrits

El Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC), el Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya (TSCAT), el Col·legi de Pedagogs de Catalunya (COPEC) i el Col·legi de Oficial de Psicologia de Catalunya (COPC) organitzen el II Congrés de Serveis Socials. Violències en escenaris actuals que se celebra el 9 i 10 de novembre de 2016 a les Cotxeres de Sants (carretera de Sants, 79. Barcelona) i que enguany té més de 500 inscrits.

Demà dimecres 9 de novembre, a les 9.00 h, se celebra l’acte institucional d’inauguració del Congrés, amb la participació del Sr. Francesc Iglesies -secretari d’Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya-, la sra. Maite Fandos -diputada delegada de Benestar Social de la Diputació de Barcelona- i la sra. Laia Ortiz -tercera tinenta de l’Alcaldia-, representant la Direcció de l’Àrea de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona. També hi intervindran els representants del Comitè Institucional del Congrés: el sr. Josep Vilajoana, degà del COPC; la sra. Núria Carrera, degana del TSCAT; la sra. Maria Rosa Monreal, presidenta del CEESC, i la sra. Rosa Rodríguez, presidenta del COPEC. Per últim, representant el Comitè Organitzador, la comissionada del Congrés, la sra. Carolina Pastor.

La temàtica del Congrés, les violències que trobem en l’entorn personal, familiar i social, és un fenomen canviant que cal conèixer en profunditat per tal de poder-hi intervenir des dels serveis socials bàsics i especialitzats, ja que dia a dia treballen en la prevenció i el tractament de la violència. Perquè, malgrat tots recursos i programes socials que s’hi destinen, les violències segueixen constantment presents. Per tant, és necessària una profunda reflexió per mitjà de l’anàlisi i el debat, així com estructurar la col·laboració entre serveis, professions i disciplines, tant en l’àmbit acadèmic com en l’assistencial, cosa que el II Congrés de Serveis Socials. Violències en escenaris actuals implementa i posa de manifest. Disposeu, adjunt, del programa del Congrés, que detalla les destacades personalitats que hi participaran.

 

II Congrés de Serveis Socials. Violències en els escenaris actuals

Dia

Dimecres, 9 de novembre, a les 9.00 h

Lloc

Cotxeres de Sants. Carretera de Sants, 79. Barcelona

 

Us agrairem que assistiu a l’acte d’inauguració del Congrés i que confirmeu l’assistència a:

Isaac Martínez, Comunicació institucional | 932 478 650  | 682 493 567 | imartinez@copc.cat


Data de publicació: 30/11/2016