Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com Butlletí digital | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > butlletins > butlletí digital

CONSULTA LES NOVETATS DEL COPEC - BUTLLETÍ NÚM 122 - 9/12/2021

segueix-nos: 

dóna´t d´alta al butlletí del COPEC

CONSULTA LES NOVETATS DEL COPEC - BUTLLETÍ NÚM 122     9/12/2021

ATENCIÓ PRESENCIAL: de dilluns a dijous de 9 a 14h
BARCELONA (Avinguda Mistral 20 bis, entresòl 2a, 08015 Barcelona) - tel. fix 932177799

ATENCIÓ TELEMÀTICA: divendres de 9 a 14h
 copec@pedagogs.cat - mòbil 609403879
copec.lleida@pedagogs.cat - copec.tarragona@pedagogs.cat - copec.girona@pedagogs.cat

MOBILITZACIÓ DE LA PLATAFORMA SOMESCOLA

La Plataforma SOMESCOLA, la qual el COPEC en forma part, convoca una mobilització transversal, festiva, lúdica i reivindicativa el 18 de desembre a l’Arc de Triomf de Barcelona a les 12h. El COPEC, com a membre de la Comunitat Educativa a Catalunya, defensa un model d’escola arrelada al territori.

(llegir més ...)

MÓN DOCENT - J. GAMERO, VOCAL PEDAGOGIA I ESCOLA: "COM EDUCAR (BÉ) EN CULTURA AUDIOVISUAL"

“El problema, no és tant que hagin vist o no la sèrie "El Joc del Calamar", sinó el missatge que els hi arriba i com el treballem des del món adult, com el vehiculem i el transformem per educar-los en valors.”

(llegir més ...)

REVISTA DE L’EDUCACIÓ - M.V GÓMEZ, VPDTA: ELS DOCENTS NECESSITEN MÉS RECONEIXEMENT SOCIAL

Article d’opinió de la vicepresidenta del COPEC, M. Victòria Gómez Serès a la revista ED del Diari de l’Educació. "Els docents no necessiten aplaudiments, sinó més reconeixement social".

(llegir més ...)

DIARI DE L’EDUCACIÓ - BEATRIZ ADAME, MEMBRE XARXA D’EXPERTES - OPINIÓ SOBRE EL RECURS SIEI

"Pedagògicament parlant, el plantejament és positiu i correcte, perquè posa l’alumnat al centre de l’acció educativa i adapta el procés d’ensenyament/aprenentatge a les seves necessitats, estableix un itinerari i objectius d’acord amb les seves possibilitats. El que falla és el tancament del procés"

(llegir més ...)

DIARI DE TARRAGONA - MC TORRES, PRESIDENTA COM. DEONTOLOGIA - ENTREVISTA

MC. TORRES: "Totes les decisions tenen conseqüències i en això també hem d’educar. Ningú és perfecte, encara que siguem persones meravelloses. Com deia el pedagog Adolphe Ferrière dels fracassos y dels conflictes se n’aprèn, és a dir, els conflictes que es generen contribueixen a evolucionar."

(llegir més ...)

BORSA DE TREBALL - OFERTA ORIENTADOR/A LABORAL A GRANOLLERS

Consulta la Borsa De Treball del COPEC, especialitzada en perfils de pedagogia i psicopedagogia.
Destaquem: Orientador/a Laboral a Granollers (Barcelona), amb caràcter d’urgència - Termini candidatures 12/12/2021.

(llegir més ...)

DIA MUNDIAL DE LA SIDA 2021 "40 ANYS DE RESPOSTES DEL VIH"

Des del COPEC, advoquem per la no discriminació derivada de les diverses adversitats en salut. Conscients que existeixen patologies, disfuncions cròniques o agudes... que poden a nivell social, i fins i tot escolar, ser subjecta a etiquetes contra a nens/as i majors.

(llegir més ...)

CROWDFUNDING: PROJECTE DE MÚSICA, LLENGUA, POESIA I PEDAGOGIA

Hem engegat un nou projecte musical i el crowdfunding per aconseguir-ho! Un nou àlbum de poesia, cançons i text per cridar ben fort en aquests temps que ens toca viure DESERTA AL FOSC, SURT A LA LL...

(llegir més ...)

ATENCIÓ PRESENCIAL: de dilluns a dijous de 9 a 14h
BARCELONA (Avinguda Mistral 20 bis, entresòl 2a, 08015 Barcelona) - tel. fix 932177799

ATENCIÓ TELEMÀTICA: divendres de 9 a 14h
 copec@pedagogs.cat - mòbil 609403879
copec.lleida@pedagogs.cat - copec.tarragona@pedagogs.cat - copec.girona@pedagogs.cat

Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya | pedagogs.cat | correu electrònic

BARCELONA | Av. Mistral, 20 bis, entl 2. | 08015 Barcelona | Tel.93 217 77 99 | Fax 93 292 95 08
TARRAGONA | Rambla Nova, 12, 1. 2. | 43004 Tarragona
GIRONA | C/ de la Creu, 20 entresol 4ª | 17002 Girona
LLEIDA | Rambla de Ferran, 32 | 25007 Lleida

segueix-nos: 

dóna't d'alta al butlletí del COPEC | Si no vols seguir rebent els butlletins digitals del COPEC fes clic per donar-te de baixa.