Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > Agenda

anterior

DIXIT programa una conferència en línia sobre com acompanyar les famílies per un bon control parental en les TIC

Descripció:

La xerrada proporcionarà eines pràctiques per gestionar l’ús de les pantalles dels infants i adolescents.

El 6 de març, DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials organitza la conferència "Capacitar les famílies en el control parental per a un bon acompanyament dels fills i filles en l’ús de les TIC". L’objectiu de la sessió és proporcionar eines pràctiques per a la gestió dels dispositius mòbils, així com hàbits saludables que fomentin el benestar dels infants i adolescents.  

La sessió serà a càrrec de Maria Helena Tolosa Costa, psicopedagoga amb prop de 20 anys d’experiència en l’assessorament a famílies, adolescents i adults.

La ponent considera que molts conflictes associats a l’abús de les TIC no són causats directament per les pantalles, sinó que aquestes actuen com a catalitzadores de problemes preexistents, com la baixa autoestima, la manca de comunicació familiar o la inexistència de límits clars. 

Per això Tolosa compartirà criteris per identificar casos d’abús de la tecnologia i estratègies útils per gestionar-los amb confiança, sense por i defugint de la prohibició extrema. 

Inscripció: empleneu el formulari abans de les 15 h del dia de l’activitat per rebre l’enllaç i la contrasenya per correu electrònic.    

Dia/Dies: 6 de març

Horari: 17:00 h

Lloc: En línia

Organitza: DIXIT

Més informació: Inscripcions

Telèfon: 93 882 26 64