Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > Agenda

anterior

Postgrau d’Expert en TDAH, Trastorns de l’Aprenentatge i Trastorns de la Conducta.

Descripció:

La Fundació Adana ofereix per al curs 2024-2025 la quinzena edició d’aquest títol de postgrau, en modalitat online, amb l’aval de més de vint-i-cinc anys de treball en l’àmbit de l’educació i la salut, amb els bons resultats obtinguts en les avaluacions realitzades en edicions anteriors i amb el suport i la col·laboració d’un prestigiós equip de professionals.

Es tracta d’un curs de postgrau online eminentment pràctic on l’alumne anirà ampliant els seus coneixements a través de l’anàlisi de casos pràctics i dels coneixements oferts per cadascun dels professors experts que conformen el quadre docent.

El curs de Postgrau d’Expert en TDAH, Trastorns de l’Aprenentatge i Trastorns de la Conducta es configura de 4 mòduls o cursos independents a través dels quals l’alumne rebrà una formació àmplia i rigorosa que li permetrà adquirir les eines i els coneixements necessaris per millorar el seu desenvolupament professional. Per als estudiants que no desitgin cursar el postgrau en la seva totalitat, es permet dur a terme algun dels seus cursos/mòduls de forma independent.

Els mòduls o cursos que configuren el postgrau són:

1: Aspectes generals en el diagnòstic i tractament dels principals trastorns mentals en la infància i l’adolescència.

2: El Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat (TDAH).

3: Els trastorns de la conducta.

4: Els trastorns de l’aprenentatge.

* Nota per a aquells que no desitgin cursar el postgrau complet: Per als professionals no psicòlegs, es recomana no deixar de fer el Mòdul 1. Per obtenir el títol de La Salle, és necessari superar els 4 mòduls en el mateix curs escolar.

Objectius

  • Mitjançant aquest postgrau, l’alumne podrà:
  • Ampliar la seva formació com a professional novell, en qualsevol de les especialitats a les quals es dirigeix aquest postgrau.
  • Estudiar casos reals a partir de les nombroses i reconegudes activitats dutes a terme per la Fundació Adana i per entitats col·laboradores.
  • Analitzar la realitat dels pacients amb TDAH, Trastorns de l’Aprenentatge i Trastorns de la Conducta Pertorbadora des de la primera infància fins a l’entrada a l’edat adulta.
  • Aprendre i entrenar-se en la gestió del diagnòstic del TDAH, els Trastorns de l’Aprenentatge i els Trastorns de la Conducta Pertorbadora.
  • Conèixer i practicar amb els recursos terapèutics disponibles per atendre nens i joves amb aquests trastorns.
  • Reforçar i incrementar les habilitats necessàries per assolir l’excel·lència en l’exercici professional.

Avantatges

  • Reconeixement com a títol propi pel Centre Universitari La Salle, centre adscrit a la Universitat Autònoma de Madrid (UAM).
  • Beneficiar-se de l’experiència, coneixements, activitats i contactes professionals de la Fundació Adana, que amb més de vint-i-cinc anys de trajectòria està avalada per un comitè assessor i un equip expert de psicòlegs, psicopedagogs, pedagogs i educadors.
  • La Fundació Adana atén anualment més de 500 nens i joves amb TDAH, TEA, Trastorns de l’Aprenentatge i altres trastorns de la conducta i del neurodesenvolupament.
  • També ofereix anualment activitats de formació a gairebé 3000 educadors i treballa estretament amb un gran grup de centres educatius.
  • Des de la Fundació es duen a terme projectes innovadors, alguns propis i altres adaptats de projectes iniciats en altres països, especialment als EUA, Regne Unit i països del nord d’Europa.
  • Adana manté una excel·lent relació amb els professionals més prestigiosos del país en el diagnòstic i tractament d’aquests trastorns, que han acceptat formar part del quadre de professors del curs.
  • El marc d’Adana ens permet oferir un postgrau pràctic, amb un excel·lent nivell de professorat, adaptat a cada estudiant en funció dels seus interessos i objectius individuals.
  • Els seus mòduls, de forma individual, estan reconeguts com a activitat formativa dirigida al professorat (pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i amb reconeixement a nivell nacional per totes les administracions educatives).
  • Reconeixement per l’Associació Espanyola de Pediatria, la Societat de Psiquiatria Infantil de l’Associació Espanyola de Pediatria, la Societat Catalana de Psiquiatria i Salut Mental i la Societat Catalana de Psiquiatria Infanto-Juvenil.

Dia/Dies: 24 d’octubre del 2024 al 25 de juny del 2025

Horari: conexions sincròniques els dimarts i dijous de 19 a 21h

Lloc: https://campusvirtual.adanatraining.org/

Organitza: Fundació Pivada Adana

Més informació: ADANA TRAINING  / FUNDACIÓ ADANA

Correu electrònic: bea.mena@fundacioadana.org

Telèfon: 932411979