Cicle de webinars "Salut Mental i Benestar Emocional Adolescent"

Descripció:
El Cicle de webinars "Salut Mental i Benestar Emocional Adolescent" pretén donar a conèixer les principals problemàtiques de salut mental d’inici en l’etapa adolescent i que s’han vist agreujades a conseqüència de la pandèmia ocasionada per la Covid19.
Amb la participació de professionals experts en l’atenció a la salut mental adolescent abordarem els Trastorns de la Conducta Alimentària, els Trastorns de la Conducta, les Addiccions a substàncies o pantalles i els Trastorns Emocionals.
Dimecres 30 de juny, de 10 a 11.30 - Els Trastorns de la Conducta Alimentària. Raquel Linares, psicòloga clínica especialista en TCA.
Dilluns 5 de juliol, de 10 a 11.30 - Addiccions a Substàncies i pantalles. Alex Dencàs, psicòleg clínic especialista en TC i addiccions.
Dimecres 7 de juliol, de 10 a 11.30 - Els Trastorns de la Conducta. Javi Feliz, psicòleg clínic especialista en TC.
Dijous 8 de juliol, de 10 a 11.30 - Els Trastorns Emocionals. Laura Molet, psicòloga clínica especialista trastorns emocionals, TCA i teràpia familiar.
Dia/Dies: 30 de juny, 5, 7 i 8 de juliol
Horari: 10h a 11:30h
Lloc: on line
Organitza: FITA Fundación
Més informació: Cicle de Webinars / FITA Fundación
Correu electrònic: fita@fitafundacion.org
Telèfon: 686.304.872
Document relacionat: Ciclo de webinars
Microsoft JET Database Engine error '80004005'
Unspecified error
/basedades1.asp, line 6