INICI > Comunicació > Premsa

anterior

Josep M. Elias a El Periódico: "Llei Wert: la lletra petita"

EL PERIÓDICO - TEMA DEL DIA: 22/05/2013

Josep M. Elias "Llei Wert: la lletra petita"

Col·legi de Pedagogs de Catalunya > Comunicació > Josep M. Elias a El Periódico: "Llei Wert: la lletra petita"<br>


Josep M. Elias, president del Col·legi de Pedagogs de Catalunya, intervé en el reportatge de El Periódico "No només de català i religió viu la Ley Wert", publicat avui en el TEMA DEL DIA.

Elias comenta que "El sistema de control, el cafè per a tots que pretén imposar la LOMCE no funciona en educació. Les revàlides deixaran molts joves pel camí, només perquè el ministeri ha decidit que tot el món passi pel mateix filtre. Estan acabant amb un model que acumula 30 anys d'èxit" 


Així mateix, el president del COPEC, manifestà a la periodista Maria Jesús Ibañez"...el suport del Col·legi de Pedagogs al Govern de la Generalitat pel que fa la defensa de tot allò que hem assolit en educació tots aquests anys. Des del màxim respecte a la diferència de cultures car ambdues formen part del nostre passat, present i, de ben segur, del nostre futur."


El Col·legi de Pedagogs, des de que es va anunciar l'avantprojecte de llei, s'ha manifestat en el que ha considerat una invasió, sense precedent, de les competències que sobre educació té Catalunya, donant suport al Govern de la Generalitat i, la Consellera d'Ensenyament Irene Rigau, en  aquelles mesures que emprengui el Govern per preservar el model educatiu català.

 

El Col·legi de Pedagogs de Catalunya, un cop més, vol deixar palès que és inadmissible que cada cop que hagi canvis en el govern de l'Estat espanyol s'hagi d'aprovar una nova llei d'educació, lleis mogudes per interessos polítics, sense tenir en compte la veu de la societat civil i sense tenir en compte el cos docent i els pedagogs/gues, veritables experts del fet educatiu.




Resposta del COPEC a la Interlocutòria del TSJC

Suport a la Consellera d’Ensenyament

L’educació com a instrument polític

JA N'HI HA PROU! COPEC a les declaracions del MEC


Data de publicació: 22/5/2013