Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com HOLA.COM - M. FERNÁNDEZ, COORD. GRAC: ´COM GESTIONAR LES ALTES CAPACITATS A L’AULA?´ | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > El COPEC > Comunicació > Premsa

anterior

HOLA.COM - M. FERNÁNDEZ, COORD. GRAC: "COM GESTIONAR LES ALTES CAPACITATS A L’AULA?"

Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya >  > HOLA.COM - M. FERNÁNDEZ, COORD. GRAC: "COM GESTIONAR LES ALTES CAPACITATS A L’AULA?"


HOLA.COM - 16/05/2022

"COM GESTIONAR LES ALTES CAPACITATS A L’AULA?"

MÓNICA FERNÁNDEZ, psicopedagoga i coordinadora del Grup de Recerca d’Altes Capacitats i Atenció a la Diversitat del COPEC.

“Aquesta precocitat se sol confirmar anys més tard, a partir dels 10-12 anys, generalment, o bé en forma de talent o de superdotació”.

“Aquests nens i nenes tenen una gran habilitat en una àrea específica, per exemple, la verbal, la numèrica, l’espacial...es recomana repetir-la cada dos anys, i fins als 12, quan entren en l’adolescència, per a confirmar les altes capacitats i la seva evolució”.

“Cal bandejar la idea que els nens i nenes amb altes capacitats segueixen un patró, perquè no tots tenen les mateixes característiques, són persones molt heterogènies. Necessiten reptes intel·lectuals per a potenciar les seves capacitats al màxim. Necessiten un pla individualitzat amb mesures educatives concretes per a cadascun”.

LLEGEIX L’ARTICLE COMPLET A HOLA.COM

Data de publicació: 18/5/2022