Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com DIARI ARA - VOCALIA PEDAGOGIA I ESCOLA ’’A SER EMPRENEDOR SE N’APRÈN A L’ESCOLA?´ | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > El COPEC > Comunicació > Premsa

anterior

DIARI ARA - VOCALIA PEDAGOGIA I ESCOLA ’’A SER EMPRENEDOR SE N’APRÈN A L’ESCOLA?"

Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya >  > DIARI ARA - VOCALIA PEDAGOGIA I ESCOLA ’’A SER EMPRENEDOR SE N’APRÈN A L’ESCOLA?"

DIARI ARA - 25/02/2021 - VOCALIA PEDAGOGIA I ESCOLA

"A SER EMPRENEDOR SE N’APRÈN A L’ESCOLA?"

Participen de la Comissió de Vocalia de Pedagogia i Escola: Ignasi Bau Giménez, psicopedagog , Laia Pinilla Monclús, pedagoga, Maria Oliveras Ballús, psicopedagoga, Núria Pedrós, Doctora en pedagogia.

"Una persona emprenedora és la que té decisió i iniciativa de començar a fer alguna cosa difícil. Treballar o limitar l’emprenedoria a una única assignatura i unes hores determinades al llarg de la setmana no es la millor manera de fer-ho, perquè tota habilitat i competència forma part del creixement integral i del procés maduratiu de la persona. L’emprenedoria és una actitud davant la vida, que comença amb les ganes de fer, amb la curiositat, la motivació, l’interès, l’objectiu, la definició i cerca del camí." Ignasi Bau Giménez.

"L’escola pot promoure metodologies, didàctiques i tècniques que permetin a l’alumnat preguntar-se el què. el com, el quan i el per què. L’escola ha de poder oferir la vivència i l’experiència del procés de l’emprenedoria des de ben petits, i en les diverses etapes educatives." Maria Oliveras Ballús.

"Les didàctiques comporta que l’alumnat creï i faci projectes personals i col·lectius. L’alumnat ha de planificar i executar un projecte personal. A l’aula, ha de ser capaç de buscar recursos, obtenir informació i gestionar les dades." Núria Pedrós.

"Emprendre vol dir començar una activitat que comporta un esforç considerable, que inclou dificultats. L’escola pot oferir oportunitats a l’alumnat per formar-se en l’emprenedoria." Laia Pinilla Monclús.





Data de publicació: 25/2/2021