Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com Procés Participatiu del Pla Estratègic dels Serveis Socials | Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya

INICI > Recerca i Comissions > Comissió Pedagogia Social

anterior

Procés Participatiu del Pla Estratègic dels Serveis Socials

Benvolgut, benvolguda,

El COPEC participa activament en el Procés Participatiu del Pla Estratègic dels Serveis Socials de Catalunya iniciat pel Departament d'Afers Socials, Treball i Famílies.

Us convidem a ser part i protagonistes d'aquesta participació i l'obrim a col·legiats i col·legiades, perquè des de dins del Grup de Recerca de Pedagogia Social (GRPS) puguem contribuir-hi i sumar elaborant aportacions que sorgeixin dels i les professionals que disposen de coneixement i experiència en l'estat del Sistema.

Així doncs, us fem a mans la informació i estat del Procés per a poder formular les vostres aportacions. En els següents enllaços trobareu el Document de bases, en fase esborrany, que  s'estructura en diferents palanques de transformació; aquestes en eixos d'intervenció, esdevenint les temàtiques sobre les que poder construir les vostres aportacions. Us facilitem els enllaços de:

Com puc participar?: Enviant les vostres aportacions al correu pedagogia.social@pedagogs.cat.

Fins quan?: Fins el dia 3 de novembre de 2019.

I llavors ?: Des del GRPS les unificarem segons temàtiques i les presentarem en espai de treball per finalment aportar-les en els espais que se'ns faciliten per fer-ho.                                            

Us encoratjo a participar i més en un moment tant important a nivell social i polític com el que estem vivint. Som nosaltres, els i les professionals, qui tenim la força per iniciar els canvis i millores que el Sistema de Serveis Socials necessita!!

Per qualsevol dubte que us puguis sorgir restaré a la vostra disposició i podeu contactar mitjançant el correu indicat.

Cordialment,

 

Irene Casas Serra

Coordinadora Grup de Recerca Pedagogia Social

Col·legi de Pedagogs de Catalunya

www.pedagogs.cat


Data de publicació: 24/10/2019