mapa web

ÀREA RESERVADA: identificar-se

segueix-nos 

notícies d'actualitat del COPEC segueix el COPEC a facebook segueix el COPEC a twitter segueix el COPEC a linkedin

agenda

trieu:
< setembre 2020 >
dl dm dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

INICI > butlletins > butlletí digital

Butlletí del COPEC - Número 52 - 19/10/2018

  segueix-nos:  el COPEC a Facebook el COPEC a Twitter el COPEC a Linkedin el COPEC a Vimeo el COPEC a Instagram

dóna´t d´alta al butlletí del COPEC

Butlletí del COPEC - Número 52     19/10/2018

III CONGRES SERVEIS SOCIALS - PARLAMENT PRESIDENTA COL·LEGI DE PEDAGOGS DE CATALUNYA


"Defensem la Pedagogia Social com la disciplina des de la qual abordem les complexes fronteres del procés de desenvolupament i socialització de persones de totes les edats, creences i cultures."
"Agafem el relleu en el lideratge del IV Congrés de Serveis Socials amb il·lusió i molt motivats".

(llegir més ...)

V JORNADA ALTES CAPACITATS: "LA DIVERSITAT DINS L'ALTA CAPACITAT" - RECONEGUDA PER ENSENYAMENT

COPEC i COPC organitzen les V JORNADES D'ALTES CAPACITATS INTEL·LECTUALS on s´abordarà la comorbiditat en l'alta capacitat. Les Jornades són un lloc de trobada per a professionals i famílies interessats en la temàtica, que es portaran a terme el proper 24 de novembre en Barcelona.

(llegir més ...)

PRESENTACIÓ CONCLUSIONS CONGRÉS PARTICIPATIU CATALUNYA I FUTUR - CDL i COPEC 22/10/2018

Dilluns 22 d'octubre es presentaran les conclusions finals del Congrés Participatiu Catalunya i Futur, sobre Sistema educatiu, Universitat i Recerca. Acte que organitzem conjuntament amb el Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i Ciències.

(llegir més ...)

PRESENTACIÓ GRUP DE RECERCA PEDAGOGIA I ESCOLA

"Abans l’escola era de la comunitat; ara l’hem convertit en una cosa governamental, institucionalitzada, on és difícil que hi entri la pedagogia, que dimana dels sentiments, de l’afecte, de l’interès per l’autèntic bé comú, que és l’educació."

(llegir més ...)

CONFERÈNCIA DE COMMEMORACIÓ DEL DIA DEL DOCENT

El passat 8 d'octubre l'Àngel Casajús, representant del COPEC en la Comissió d’Ensenyament de l’Associació Intercol·legial de Catalunya, va assistir a la Conferència "Ensenyar en la interdisciplinarietat: Una perspectiva des de l'ètica", en commemoració del DIA DEL DOCENT.

(llegir més ...)

EL DIARI DE L'EDUCACIÓ - J. Sarramona, Dr. en Pedagogia

"La necessària llibertat d’acció del professorat té com a límit la pròpia deontologia professional i l’estat del desenvolupament científic i tècnic de la professió, a més de l’experiència i reflexió personals."

(llegir més ...)

SOCIAL.CAT - Irene Casas, coordinadora GR Pedagogia Social

"Els pedagogs i pedagogues estem preocupats per la situació actual i futura i ens sumem a les línies de treball proposades pel Conseller i consensuades per la Taula."

(llegir més ...)

El PUNT AVUI - Jordi Puig, President Consell Social COPEC

"Amb les colònies estem educant un nou ciutadà que esdevindrà un adult amb una sèrie d’aprenentatges i valors. De vegades compliquem massa la situació, amb les activitats, amb poc temps lliure."

(llegir més ...)

Col·legi de Pedagogs de Catalunya | pedagogs.cat | correu electrònic

BARCELONA | Av. Mistral, 20 bis, entl 2. | 08015 Barcelona | Tel.93 217 77 99 | Fax 93 292 95 08
TARRAGONA | Rambla Nova, 12, 1. 2. | 43004 Tarragona
GIRONA | C/ Ibèria, 4 | 17005 Girona
LLEIDA | Rambla de Ferran, 32 | 25007 Lleida

segueix-nos:  el COPEC a facebook el COPEC a twitter el COPEC a linkedin el COPEC a vimeo el COPEC a instagram

dóna't d'alta al butlletí del COPEC | Si no vols seguir rebent els butlletins digitals del COPEC fes clic per donar-te de baixa.

 

Col·legi de Pedagogs de Catalunya

contacta - informació general - avís legal

BARCELONA | Av. Mistral, 20 bis, entl 2. | 08015 Barcelona | Tel.93 217 77 99 | Fax 93 292 95 08 | HORARI

TARRAGONA | Rambla Nova, 12, 1. 2. | 43004 Tarragona | HORARI

GIRONA | C/ Ibèria, 4 | 17005 Girona | HORARI

LLEIDA | Rambla de Ferran, 32 | 25007 Lleida | HORARI